joi, februarie 07, 2008

SOV vrea sa cumpere Rapidul!?


Sorin Ovidiu Vintu, da, patronul Realitatii TV, se zvoneste ca ar vrea sa cumpere "vestitul" club de fotbal AFC RAPID ! Eu cred ca Rapidul ar avea de suferit daca domnul Copos ar pleca de la echipa din simplul motiv ca, dupa plecarea lui Razvan Lucesc de la Rapid, Copos e mai aproape de echipa, comunica mai bine cu Mircea Rednic si asta se vede in rezultatele echipei(locul 2 in campionat). Eu nu sunt un simpatizant al echipei Rapid, dar imi place jocul practicat de echipa. Si daca SOV ar cumpara Rapidul cred ca jocul ar avea de suferit pentru ca i-ar trebuii echipei ceva timp sa se acomodeze cu noul patron! Vom traii si vom vedea! Astept cu nerabdare sa vad ce o sa se intample cu Rapidul, si ar fii pacat ca aceasta echipa sa aive de suferit de pe urma acestui mic "scandal".

Cam atat am avut de zis despre acest subiect, fiti pe faza, sper sa am timp sa fac si un articol despre ISRAEL-ROMANIA! See you later!

0 comentarii: