luni, februarie 25, 2008

România, ţara unde stai la coada cel putin 2 ore...

La cabinetul medical... ca sa te programezi pentru programul ala naţional... obligatoriu... pai s-o iau cu începutul... am ajuns cu mama la cabinet... era doar o persoana pe scaun şi una în cabinet... mi-am zis în gând "hai că am noroc"... de unde... din parţi... după cinci minute iese o persoană dintr-un cabinet... un general... aşa zicea el, dânsul vorbeşte cu persoana din faţa mea că după dânsă el urmează, bun! stăm acolo 10 minute, 20, 30, 40, doamna care era în cabinet nu mai ieşea, trec şi 50 de minute, trece ora, doamna tot nu ieşea, mai trec 10 minute, şi iese şi doamna din cabinet... bun... doamna care era pe scaun stătea acolo de o oră şi treizeci de minute fix ! Incredibil... numai 10 minute a stat ca să completeze un formular... deci o oră şi jumătate pentru un căcat de formular? nu e cam mult? eu zic că e cam foarte MULT !!! intră şi domnul general... iese şi dânsul dupa 20 de minute... intru şi ei cu mama, eu, am stat DUPA CEAS, 3 MINUTE, deci ? nu e cam foarte mult ? aproape două ore... ca să stau 3 minute să completez formularul ală blestemat ? las-o-n pana mea... Mă piş pe el de program... dacă ştiam că o să aştept atât după un căcat dintr-ală de formular... se mai ducea dracu acolo ... cam atat am avut să vă spun...

0 comentarii: