joi, februarie 28, 2008

Jegmăneală pe faţă!

Incredibil! Eram azi în cişmigiu cu încă doi tovarăşi, şi, eu le zic, bă băieţi, eu mă duc să beau apă! Aştia îmi zic, du-te mă, te aşteptăm aici, pe bancă... O iau uşor spre ţâşnitoare, beau apă, şi mă întorc... Ajung aproape de bancă şi văd pe unu lângă ei cu un papagal, cred că ştiţi faza aia cu zodia. Îi întreabă ăla dacă vor să le facă zodia, şi eu ai zis că nu vor ! Ăsta le zice, hai că vă dau eu una pe gratis, şi unu dintre tovarăşii mei trage de acolo un bilet. Îl dă aluia, ăla face ce face cu papagalu ala, şi celalt tovarăş zice ia mă şi pentru mine un bilet. Şi, ce crezi ? Le zice ăla, banii vă rog, 9 lei :))))))))))))))) (de fiecare) Aştia au scos banii, i-au dat ăluia şi a plecat omu bine mersi ! Eu m-am prăpădit de râs, adică vine ăla şi zice că e pe gratis, şi dupa-ia cere bani :))))) JEGMĂNEALA PE FAŢĂ :))))) Bine că şi aştia doi... :))

0 comentarii: