miercuri, februarie 06, 2008

Oana Zavoranu: "Banuiesc ca mama are un amant mai tanar!"

Aflata in plin scandal cu mama ei impotriva careia poarta un adevarat razboi pentru averea familiei, Oana Zavoranu a facut pentru CANCAN o dezvaluire absolut socanta. Vedeta a anuntat ca banuieste ca Marioara Zavoranu are un amant mai tanar, pe care il intretine. "O suspectez pe mama ca are o legatura amoroasa cu un barbat mult mai tanar decat ea. Desi cunosc si numele acestuia, nu vreau inca sa-l fac public pe motiv ca nu i-am surprins niciodata in ipostaze tandre. Sunt sigura ca banuielile mele se vor adeveri si intreaga poveste o sa iasa la lumina. Viata mea s-a transformat intr-o adevarata telenovela!", ne-a declarat Oana Zavoranu.
Cu toate ca, la un moment dat au dat semne ca se vor impaca, relatiile dintre Oana Zavoranu si mama ei se deterioreaza pe zi ce trece. Marul discordiei este vila familiei de pe strada Andrei Muresanu, revendicata in instanta de primarul Adriean Videanu, scandal dezbatut pe larg de toata presa mondena.
Referitor la aceasta proprietate, Marioara Zavoranu ne-a declarat ca nu o intereseaza ce verdict va fi dat de judecatori in procesul deschis de primarul general, intrucat "eu nu mai locuiesc acolo si am unde sa dorm, nu dorm in strada". Mama vedetei a adaugat ca, din punctul ei de vedere, "Videanu poate sa-si ia casa inapoi". In ce o priveste pe fiica ei, care locuieste in prezent in respectiva casa, femeia a mai afirmat ca "Oana este un subiect inchis pentru mine si nu am de ce sa mai vorbesc despre ea sau despre proces". Mai mult, vizibil iritata de intrebarile reporterilor nostri legate de soarta Oanei, mama acesteia a incercat sa puna punct discutiei, spunandu-ne raspicat: "Eu nu sunt vedeta ca alte persoane, sa va raspund la atatea intrebari. Mai bine intrebati vedetele, pe Oana, ca ea e vedeta familiei".

Sursa: Cancan

0 comentarii: