sâmbătă, mai 31, 2008

România - Muntenegru

După cum spuneam în postul anterior, am fost la România - Muntenegru şi o să revin cu impresii despre meci. Asta o să fac în acest post. Atmosfera a fost bună, suporterii şi-au încurajat echipa, acum să vă zic despre meci, în prima repriză România nu s-a mişcat aşa cum imi doream, a fost doar 1-0 şi cam multe ocazii la poarta lui Lobonţ pe fondul relaxării celor doi fundaşi centrali - Tamaş şi Radu Ştefan - muntenegrenii având un penalty în chiar primul minut al jocului, dar l-au ratat. Prin minutul 15 Adi Mutu a deschis scorul, 1-0 a fost scorul la pauză. În repriza a doua jocul echipei naţionale s-a schimbat radical, Dică fiind "mvp" dacă pot spune aşa, jucând senzaţional(deşi nu îmi place de el, în acest meci mi-a plăcut destul de mult) reuşind o dublă. Echipa s-a mişcat chiar foarte bine dar în repriza a doua, sper ca la Euro să nu fie aşa, sper să se mişte bine tot meciul! Scorul final a fost 4-0. Per ansamblu mi-a plăcut România, şi sper să-mi placă şi la Euro, surprinzându-mă. Cam atat am avut de zis!


PS: La Mulţi Ani, copii, asta dacă vă mai consideraţi copii!

0 comentarii: